Zimbra GroupWare Hosting

GroupWare Hosting je sada nástrojů pro efektivní firemní (skupinovou) spolupráci. Naše řešení je založeno na výkonném a ověřeném serveru VMware Zimbra a modelu Application As a Service (Aplikace jako služba). V rámci jediné služby tak získáte email, kalendář, management zdrojů (IT vybavení, konferenční místnosti), sdílené datové úložiště a možnost zasílání rychlých zpráv (chat). Všechna tato data jsou automaticky synchronizována s Vaším smartphonem, tabletem, notebookem nebo stolním počítačem.
Zimbra logo

 

Velmi výhodná alternativa k vlastnímu nebo hostovanému řešení na MS Exchange.
Produkt GroupWare hosting nabízíme k vyzkoušení po dobu 14ti dní zcela zdarma!

Stáhněte si GroupWare klient Zimbra Desktop a objevte všechny možnosti. Stáhnout

Zimbra Desktop čeština Stáhnout
  • Základní parametry & platební model

      • 5GB Mailboxy
      • 14 dní provozu zdarma
      • model Pay As You Go - platíte jen za mailboxy, které skutečně vytvoříte a používáte
      • Základní administrační mailbox - zdarma
      • Neomezený počet aliasů a distribučních seznamů - zdarma
      • Každý vytvořený mailbox/zdroj (místnost): 129,- Kč/měsíc (měsíční fakturace je nejkratší možná)

    Administrace

      • Kompletní přístup k administraci dané domény pod speciálním účtem
      • Správa účtů, aliasů, distribučních listů, adresářů a zdrojů

    Email

      • POP3, IMAP4 (podpora SSL/TLS)
      • Automatické odpovědi v nepřítomnosti
      • Antivirus
      • Antispam
      • vkládání podpisů
      • neomezené vytváření identit (odeslat jako)
      • Filtrování zpráv (pravidla pro příchozí/odchozí poštu)
      • Naplánování odeslání zprávy
      • Obnova smazaných zpráv
      • Plnohodnotný Webmail
      • Přístup přes aplikace MS Outlook, Zimbra Desktop a další

    Spolupráce

      • Kalendář
      • Úkoly
      • Kontakty
      • Aktovka - datové úložiště pro jakékoli soubory
      • IM - zasílání rychlých zpráv v rámci domény nebo skupiny
      • Sdílení veškerého obsahu (kalendáře, aktovka, úkoly, kontakty) na základě přístupových práv
      • Synchronizace dat se zařízeními Windows Phone, Android, Apple iOS

    Další parametry a služby

    • Archivace - záloha dat (30 dnů)
    • Technická podpora 24/7 (email a telefon)
    • Provoz na vlastní (libovolné) doméně 2.řádu
    • Možnost instalace vlastního SSL certifikátu
    • Podpora S/MIME
    • Asistence při migraci z jiného emailového řešení zdarma
  • Nová Éra poštovních služeb

    • Připojení uživatelů k jejich poštovním schránkám, které integrují e-mail, hlas, úkoly, adresář, kalendář a podnikové dokumenty a soubory
    • Podpora hlasové pošty, chatu a nastavování nepřítomnosti
    • Zůstáváte ve spojení kdekoliv a na jakémkoliv smartphonu, nebo jiném zařízení s automatickou synchronizací
    • Práce online nebo offline s aplikací Zimbra Desktop, nebo poštovními klienty jako je Microsoft Outlook
    • Integrace externích adresářů a seznamů adres

    Pokročilá integrce

    • Zvyšte produktivitu s inovativním a robustním rozhraním (AJAX), pro webový prohlížeč
    • Možnost vyhledávání se snadno přizpůsobitelnými filtry
    • Snadné posílání a přijímání ověřených a šifrovaných e-mailových zpráv
    • Produktivní správa dokumentů, okamžitě sdílení dokumentů a složek
    • Kalendář najde optimální čas pro schůzku, sám ji zarezervuje a obešle účastníky

    Kdekoliv mobilní

    • Synchronizace s iOS (iPhone, iPad), Windows a Android - smartphony a tablety
    • Možnost použití libovolného BlackBerry smartphone
    • Správa zabezpečení a možnost vzdáleného vymazání zařízení, PINů a funkcí pro správu zařízení na uživatelských účtech

    Zimbra Desktop

    • Výkonná aplikace pro offline režim - Zimbra Desktop, e-mailový klient pro Windows, Mac nebo Linux.
    • Zimbra Desktop podporuje účty typu - Gmail, Yahoo! Mail, AOL, Hotmail a další POP/IMAP účty
    • Aplikace Zimbra provádí synchronizaci Gmail, Yahoo! adresářů a kalendářů
    • Synchronizace s Outlook 2003/07/10, offline přístup s podporu pro S/MIME
  • Chytrý Mailbox snižuje čas strávený při hledání zpráv

    • Zobrazení zpráv podle data přijetí, nebo jako seznam konverzací
    • Drag and drop uchopení zpráv do složek, nebo štítkování
    • Sdílení štítků napříč poštovními schránkami
    • Instantní filtrování zpráv, podpora pro distribuční seznamy
    • Přesouvání jedntlivých zpráv a automatické přesouvání zpráv

    Záložky snižují potřebu nových oken

    • Možnost psaní více zpráv v jednom okně
    • Záložky zjednodušují přepínání mezi e-mailem a kalendářem
    • Přikládání souborů lze provádět z počítače, nebo z aktovky
    • Auto-dokončení kontaktů z adresáře, při psaní nové zprávy

    Integrace kontaktů, pošty a kalendáře

    • Jednoduchý náhled na svůj denní rozvrh.
    • Přetáhnutí zpráv do Kalendáře - automatické vytvoření schůzky se sadou příjemců e-mailu, včetně všech příloh a e-mailových poznámek
    • Přetáhnutí zpráv do Kontaktů - možnost přidat všechny příjemce zprávy do vašeho adresáře

    Odeslání zpráv a obnovení emailů

    • Umožňuje vybrat prodlevu mezi 2 - 20 sekundami pro odchozí zprávy, které se skutečně zašlou prostřednictvím pošty.
    • Ve složce Koš lze obnovit smazané položky, automatické vyprazdňování koše (konfigurovatelné)
    • Odeslání zprávy lze naplánovat dle data, času a dokonce i časovým pásmem

    Sdílení

    • Složku Doručená pošta, nebo pod-složky lze sdílet v rámci pracovní skupiny
    • Možnost zobrazit, upravit nebo spravovat práva uživatelů
  • Robustní podnikový kalendář

    • Pomocí uchopení objektu lze provádět akce - změnu datumu a času nebo délky trvání schůzky
    • Přepínání viditelnosti a barevných značek - pro zpřehlednění plánů a akcí
    • Označování akcí - veřejné, soukromé, zaneprázdněn
    • Štítky akcí pro rychlejší organizaci, sdílení e-mailem
    • Multi-záložky - přepínání mezi kalendáři
    • Pozvánky účastníků z adresáře, zobrazení "zaneprázdněn" ve chvíli kdy je naplánována jiná schůzka
    • Nastavení začátku a konce trvání schůzky, automatické upravování pro uživatele v jiných časových pásmech
    • Možnost vybrání umístění schůzky a přidávání příloh
    • Konfigurovatelné vyskakovací, e-mail a SMS upomínky
    • Plně přizpůsobitelné opakující se události

    Skupinové plánování - kalendář nalezne čas a místo setkání během několika vteřin

    • Zobrazenít času / data dle počtu pozvaných
    • Auto-naznačení dalších dostupných termínů pro schůzku
    • Náhled všech dostupných konferenčních místností ve vybrané době

    Delegování přístupu do kalendářů a sdílení kalendářů

    • Kalendář lze sdílet v rámci, nebo mimo pracovní skupinu
    • Povolení delegace k plánování a přijímání schůzek Vašim jménem
    • Publikování kalendáře lze provést veřejně na web a tím se lze podělit o Vaši dostupnost
    • Inteligentní zobrazení pro správu více kalendářů
    • U nových kalendářů lze přidat svátky, sportovní události, propojení s Facebook nebo Google Calendar
    • Nastavení barev pro snadné rozeznání pracovních a nepracovních událostí

    Přidání Exchange uživatelů

    • Zobrazuje volné/obsazené časy a události
    • Vybírá volné konferenční místnosti
    • Pracuje v aplikaci MS Outlook
  • Zimbra Groupware může být sdílena interně nebo externě

    • Sdílení složky doručená pošta , adresáře, kalendářů, úkolů, aktovky a složek se soubory
    • Jedno standardizované sdílení, které integruje adresář
    • Interní (čtení, sprava přístupu), nebo externí publikování (zobrazení s heslem nebo s veřejným URL)
    • Uživatelské role - nastavení, které mohou uživatelé provádět jsou správcem konfigurovatelné

    Integrovaná správa dokumentů aktovky

    • Nahrávání více souborů libovolného typu v jednom kroku z plochy do Aktovky
    • Ukládání e-mailových příloh přímo do Aktovky místo stahování na plochu
    • Tvorba emailů přímo z aktovky
    • Složky lze v aktovce sdílet s ostatními

    Tvorba seznamů úkolů s nastavenou platností, prioritou a procentem dokončení

    • Rychlé zpbrazení úkolů dle priorit, dle stavu a platnosti
    • Nastavení připomenutí úkolů
    • Textový editor
    • Štítkování a úkolů nebo sdružování s projekty společnými napříč aplikacemi Zimbry
    • Synchronizace s aplikacemi Outlook a se smartphony
  • Základní vyhledávání

    • Vyhledávání v emailech, kontaktech, událostech, úkolech a dokumentech
    • Jednoduché rozhraní umožňuje rychlé filtrování společných atributů nebo přidávání komplexních logických operátorů.

    Hledání lze ukládat jako virtuální složky

    • Složky mohou být definovány podle více atributů (např. individuální + příloha + nepřečtené)
    • Složky, mohou být přesouvány a seskupovány v rámci složek doručené pošty
    • Vyhledávání pomocí vyhledávacího jazyku nebo s průvodcem

    Upřesnění vyhledávání snadné vyhledávání s průvodcem

    • Rozšířené možnosti vyhledávání je k dispozici v každé aplikaci
    • Hledejte v reálném čase a minimalizujte počet pokusů a nezdarů
    • Uložte si Vaše hledání jako složky výsledků hledání
    • Vytvářejte možnosti třídění, jako je: "Dnes nepřečtené zprávy", "PDF poslal projektový tým"

    Jednoduché vyhledávání osob

    • Auto-dokončení výsledků během psaní zprávy
    • Zobrazuje fotografie, telefonní čísla, e-maily, název a umístění kontaktu
    • Pracuje s oběma globálními seznamy adres a osobními kontakty adresáře