Profimailing - řešení pro email marketing

Profimailing

Máte vlastní databázi klientů, nebo emailů? Potřebujete zorganizovat jednorázovou reklamní kampaň, nebo naopak zajistit pravidelné a spolehlivé odesílání newsletteru třeba na desítky tisíc adres? Pak je služba Profimailing určena právě pro Vás.

Naše optimalizovaná mailfarma zajistí spolehlivé doručení až na statisíce adres. Použitím této služby se vyhnete hrozbě blacklistace Vašich firemních, či privátních IP, které by nastalo v případě zasílání rozsáhlé emailové kampaně z Vaší kanceláře, nebo veřejného emailu.

Mail

Co se službou Profimailing získáte?

  • 24/7 přístup do online email marketingové palikace
  • Možnost rozesílat více druhů emailů na více skupin kontaktů
  • Podpora HTML/plaintext emailů, možnost libovolných příloh
  • Automatizované rozesílání dle plánu
  • Tvorba a ukládání šablon emailů
  • Kontrola SPAM skóre zpráv včetně automatických tipů pro zlepšení
  • Detailní statistiky: počty otevření, sledování prokliků, počty a důvody nedoručení
  • Fixní ceny - Neomezujte se počtem emailů ani frekvencí odesílání

K čemu je Profimailing vhodný?

  • Cílená reklama (Direct Mailing) - získávání nových zákazníků
  • Newslettery, novinky, akce, slevy - komunikace se stávajícími zákazníky

Další služby a ceník

    • Grafická a textová příprava emailů.

    • Na základě dodaných podkladů pro Vás připravíme poutavý text emailu se zaměřením na copywriting.
    • Vytvoříme poutavé grafické emaily včetně obrázků (HTML/CSS).
    • Po celou dobu tvorby je vše konzultováno se zákazníkem. Náhledy emailu jsou neustále dostupné přes klientskou sekci.
    • Kódování a validita emailů

    • Zaručujeme správné zobrazení emailů ve všech emailových klientech, ať jde o plaintext nebo HTML.
    • Kódování HTML emailů provádíme vždy dle norem W3C. Námi vytvořené emaiily jsou tak vždy validní.
    • Tvorba příloh

      Nemusíte své sdělení omezovat jen na samotný email. Využijte naplno výhod elektronické komunikace a zasílejte Vaše ceníky, speciální nabídky, nebo newslettery přímo. S tvorbou a přípravou příloh Vám rádi pomůžeme.

    • Vytvoření PDF
    • vytvoření grafických letáků v libovolném formátu (png, jpg, pdf)
    • Pomoc s přípravou dat do tabulek a další formátování dat pro publikaci
    • Ceník

    • Grafický návrh emailu dle požadavků (HTML kódování): 1 300 Kč /1 email
    • Sepsání textů (copywriting): 990 Kč/1 email
    • Tvorba příloh (PDF, letáky): od 990 Kč/1 příloha
    • Emailing: od 490 Kč/měsíc

    • Ceny jsou vzhledem k povaze služby individuální. Neváhejte nás kontaktovat a zaslat nám Vaše požadavky.

Marketing ve vyhledávačích

Napsal Zikum s.r.o.

Co je Search Engine Marketing?

Search Engine Marketing (SEM) znamená volně přeloženo marketing ve vyhledávačích. Často velmi blízce souvisí s PPC reklamou

Co vše Vám můžeme v oblasti SEM nabídnout?

V oblasti marketingu jde především o zviditelnění a propagaci produktu. Tímto produktem jsou pro nás Vaše webové stránky. Propagaci dokážeme zajistit na mnoha velkých internetových portálech, a to jak na domácích, tak i na zahraničních.

Seznam a Sklik

Největší portál na českém internetu v oblasti katalogů firem a služeb. Dokážeme vám poradit v prodeji firemních zápisů do tohoto největšího katalogu – firmy.cz

Seznam.cz nabízí několik možností v oblasti internetového marketingu
  • Sklik (reklama placená za proklik - PPC)
  • Přednostní výpis na klíčové slovo
  • Garance první stránky
  • Placený zápis v katalogu

Google AdWords

Pravý sloupec ve výsledcích vyhledávání Google je naplněn odkazy z reklamního systému Google AdWords. Tyto reklamy jsou placené za proklik (PPC - Pay Per click), takže pokud si je objednáte, platíte pouze za skutečné uživatele, kteří se přes tyto odkazy dostanou na Váš web. Správné vyladění takovéto kampaně je samozřejmě velmi důležité, závisí na něm úspěch v konkurenci všech ostatních PPC kampaní.

Google nabízí ještě další produkty, např. systém AdSense. V českém prostředí se ale zatím jako výhodnější varianta jeví zmiňovaný AdWords.

Centrum.cz

Další z velkých portálů na českém internetu. Také zde Vám ochotně poradíme, jak na tomto portálu nejlépe investovat do internetového marketingu. Firemní zápisy, klíčová slova, bannery a další reklamu Vám ochotně zajistíme vlastními silami bez nutnosti kontaktovat další specializované firmy.

Czech trade

Aktuálně jde o jeden z největších českých portálů podporující český zahraniční obchod. Pokud je Váš web zaměřen tímto směrem, jsou registrace a další služby poskytované portálem czechtrade.cz pro Vás povinností. I zde jsme Vám díky našim zkušenostem plně k dispozici.

Oborové portály

Chtěli byste inzerovat na oborově zaměřených portálech a oslovit tak přesně cílené publikum? Jde o jednu z nejúčinnějších forem internetového marketingu. Kampaň lze domluvit na kterémkoli Vámi vybraném portálu, který nabízí reklamní prostor. Stačí nás jen kontaktovat.

Sociální sítě

Tato média patří dnes k jednomu z nejrychleji rostoucích oborů na internetu. Vzhledem k obrovskému množství lidí, kteří se na sociálních sítích denně pohybují, by bylo jejich zanedbání téměř zločinné. Sociální sítě navíc nabízejí díky jejich interaktivitě mnohem více než jen reklamu pomocí bannerů nebo textových odkazů. Vytvořením vhodného profilu v rámci sociální sítě a propojením s Vaším webem docílíte více kompletní propagace a propojení s Vašimi stávajícími i potencionálními zákazníky. ZIKUM tuto formu marketingu nabízí v rámci všech variant tvorby webu.

Sociální sítě u nichž vytváříme profily
  • Twitter
  • Goole +
  • Facebook

PPC reklama

Napsal Zikum s.r.o.

PPC (Pay Per Click), tedy reklama za proklik, je dnes jednou z nejúčinnějších forem reklamní kampaně na internetu. Hlavním cílem je nabídnout uživateli v daný okamžik přesně to, co právě hledá, a transformovat jej tak na Vašeho zákazníka. Hlavními výhodami PPC je platba za proklik (tedy za skutečně získaného návštěvníka Vašeho webu) a dále možnost jejich přesného cílení například dle klíčových slov, regionu, nebo denní doby. U PPC kampaní je také velmi snadné sledovat a řídit celkový rozpočet. Všichni velcí poskytovatelé nabízejí například nastavení maximalní ceny za jeden proklik a omezení denního rozpočtu, který nemůže být překročen.


Jak PPC funguje?

Jak bylo již uvedeno, pomocí PPC má inzerent možnost dostat před zraky uživatele, jenž hledá konkrétní slovo nebo slovní spojení, jím poskytovaný produkt nebo službu. Nabídky PPC kampaní se ve výsledcích hledání nejčastěji zobrazují buď na zvýrazněných předních pozicích, nebo ve sloupci po pravé straně (záleží na nastavené ceně za jeden proklik). Za toto samotné zobrazení inzerent nic neplatí – ke strhnutí stanovené částky dochází až při kliknutí uživatele na Vaši reklamu.


Účinnost PPC kampaní

Měření efektivnosti PPC reklamy je velmi jednoduché například pomocí online statistik. Zde se velmi přesně zobrazí, kolik návštěvníků bylo pomocí této kampaně na Váš web přivedeno a kolik z nich se stalo skutečně Vašimi zákazníky – tedy došlo k objednání Vašeho produktu nebo služby. Tomuto jevu se běžně říka konverze. Cílem je mít samozřejmě poměr konverze co možná nejvyšší.


Poskytovatelé PPC reklamy

V České republice je kromě AdWords od Google velmi využíván také Sklik od Seznamu. eTarget či AdFox od Centrum.cz také nezůstávají pozadu. Dle Vašich požadavků jsme schopni zajistit výběr pro Vás nejvhodnějšího poskytovatele PPC kampaní a tuto kampaň pro Vás následně připravit a odborně vést.

Správa a tvorba reklamních kampaní na internetu často souvisí s tzv. Search Engine Marketing (zkratka SEM) , tedy marketingem ve vyhledávačích.

SEO Optimalizace webu pro vyhledávače

Napsal Zikum s.r.o.

SEO – Co si pod touto zkratkou představit?

Search Engine Optimization
je široce používaná sada opatření a postupů, jejichž cílem je optimalizace (vyladění) dotyčného webu tak, aby docházelo pokud možno k jeho privilegovanému zobrazení na předních pozicích vyhledávačů na zadaná klíčová slova. Takto optimalizovaný web pak díky své přirozené viditelnosti ve vyhledávačích dosahuje daleko větší návštěvnosti.

Cíle SEO

Hlavní silou SEO je zaměření na fulltextové vyhledávače (ano, v podstatě každý dnes používaný vyhledávač je fulltextový). Fulltextové vyhledávače dnes používá prakticky každý uživatel internetu v okamžiku, kdy se snaží najít konkrétní službu, produkt nebo frázi a nezná předem přesnou adresu serveru, která tuto službu nebo produkt poskytuje. V tomto okamžiku přichází ke slovu právě optimalizace pro vyhledávače (SEO), která, pokud je provedena důsledně, zajistí, že uživateli se po zadání konkrétní fráze nebo slova zobrazí ve výsledcích vyhledávaní právě Váš web a to na předních pozicích.
seo

Optimalizace webu

Základem každé optimalizace je analýza. Smyslem je zodpovězení několika základních otázek. Jako příklady lze uvést:

  • Kdo je Váš cílový zákazník?
  • Odkud návštěvníci nejčastěji přicházejí?
  • Co lidé na Vašem webu nejčastěji hledají?
  • Jak dlouhá je průměrná návštěva jednoho zákazníka?
Otázek ke zpracovaní je daleko více. Odpovědi na ně lze nejlépe získat dlouhodobějším monitoringem stránek a získáváním statistik. Jen analýza založená na skutečných datech z běžného provozu dává základ k opravdu dobré a smysluplné optimalizaci. Při vývoji každého webu bereme samozřejmě všechny tyto aspekty v potaz.

Co SEO obsahuje?

Optimalizace pro vyhledávače (SEO) se skládá především z těchto prvků:

  • Analýza klíčových slov a jejich implementace
  • Copywriting – tvorba poutavého obsahu
  • Analýza konkurence
  • Link building - tvorba zpětných odkazů
  • Analýza přístupnosti webu
  • Sledování a vyhodnocování statistik

SEO lze aplikovat jak na nový, tak stávající web

Ať už máte web nějakou dobu v provozu, nebo budujete nový projekt, je zamyšlení se nad SEO povinností. Bez návštěvnosti nemůže dnes žádný úspěšný projekt existovat. SEO je jednou z cest, kterak dosáhnout vysoké návštěvnosti přirozeným zobrazováním ve vyhledávačích, a vyhnout se tak daleko vyšším nákladům na placené reklamy a další kampaně. Budeme rádi, pokud nás kontaktujete a sdělíte nám Vaše představy o budoucnosti Vašeho webu na internetu. Uděláme vše pro to, abychom Vám je vyplnili.

Internetový marketing & SEO

Napsal Zikum s.r.o.

Tak jako vše ostatní na trhu i webová stránka nebo aplikace je produkt, který je třeba vhodným způsobem propagovat, má-li být úspěšný. Dá se říci, že u webových stránek toto platí dvojnásob. Doslova každou vteřinu přibývají nové a nové weby, které soupeří o svou pozici s těmi ostatními.


Propagace tedy musí být o to účinnější a důmyslnější. Jako profesionálové v tomto oboru jsme Vám schopni nabídnout vhodná řešení ušitá na míru pro Váš projekt a samozřejmě také pro Vaši peněženku. Níže najdete popis a stručné vysvětlení několika technik, jejichž vhodnou kombinací lze dosáhnout kýženého cíle – získání nových návštěvníků pro Váš web.