Klientská sekce > Nápověda (FAQ) > Hosting > Zimbra GroupWare Hosting > Outlook 2010/2013


Outlook 2010/2013




Konfigurace MS Outlook 2010/2013 se službou Zimbra GroupWare hosting

Nastavení IMAP:

1. Otevřete aplikaci Outlook, přejděte na nabídku soubor a klikněte na "přidat účet".

outlook1

 

2. V následujícím dialogu zvolte manuální konfiguraci účtu

outlook2

 

3. Vyplňte pole dle předlohy (použijte údaje získané při zřízení služby) a stiskněte tlačítko "Další nastavení"

outlook3

 

4. přejděte na záložku server odchozí pošty a zatrhněte nastavení dle obrázku (Odchozí server vyžaduje ověření a Použít stejné přihlašovací údaje jako pro server příchozí pošty).

Outlook4

 

5. Přejděte na kartu "Pokročilé" a proveďte nastavení dle obrázku. Jako port odchozí pošty nastavte port 587 (submission port)!

Outlook5

6. Potvrďte tlačítkem OK a dokončete průvodcem kliknutím na tlačítko "Další" čímž dojde také k otestování nastavení. Zabezpečené IMAP připojení a odesílání je nyní nastaveno.

 

Synchronizace kalendáře, kontaktů a úkolů

Pro synchronizaci přes protokol WebDAV/CalDAV je třeba doinstalovat doplňek třetí strany. Aplikace WebDAV Collaborator™ je k dispozici v 32 i 64 bitové verzi. Stáhněte vždy verzi, která koresponduje s verzí Vašeho MS Outlook. Pokud tedy máte Outlook v 32bit verzi, stáhněte 32 verzi aplikace. WebDAV Collaborator™ je kompatibilní s MS Outlook 2010 a 2013.

 

ke stažení:

WebDav Collabolator

WebDAV Collaborator™ 32 bit

WebDAV Collaborator™ 64 bit

1. Ukončete Outlook 2010 pokud jej máte spuštěný

2. Po rozbalení archívu proveďte standardní instalaci pomocí průvodce.

3. Spusťte Outlook a přejděte na novou záložku "WebDAV Collaborator"

collaborator1

 

4. Klikněte na tlačítko "Settings" a nastavte aplikaci dle obrázku níže. Toto nastavení zajistí obousměrnou synchronizaci mezi serverem a Outlookem. Nastavení potvrďte tlačítkem OK.

Collaborator2

 

5. Po návratu na hlavní nabídku pluginu klikněte na tlašitko "Configure". Zobrazí se prázné okno, zde klikněte na tlačítko "Add". Dojde ke zobrazení výběru typu obsahu k synchronizaci. Vyberte jeden z typů obsahu (například Kalendář) a klikněte na tlačítko OK.

Collaborator3

 

6. V následujícím okně vyplňe pole dle údajů, které jste obdrželi při zřízení služby. Ostatní nastavení proveďte dle obrázku. Jakmile budete mít všechna pole vyplněna, klikněte na tlačítko "Detect Account Settings".

Collaborator4

 

7. Po stisku tlačítka dojde k detekci cest na serveru a zobrazení obsahu k synchronizaci. Jelikož právě nastavujeme synchronizaci kalendáře, vybereme z nabídky "Calendar" a stiskneme OK.

Collaborator5

 

8. Po stisku tlačítka OK se dostaneme znovu do výchozího okna konfigurace obsahu. Pokud budete chtít pokračovat v přidávání obsahu k synchronizaci, pokračujte znovu kliknutím na tlačítko "Add". V nabídce viz bod 5 vyberte kontakty. Bude třeba znovu vyplnit údaje účtu. Po vyplnění pokračujte znovu přes tlačítko "Detect Account Settings". V následující nabídce zvolte položku "Contact". Pro přidání úkolů znovu opakujte body 5 až 7 s tím rozdílem, že jako typ složky (obsahu) zvolte úkoly.

 

Po dokončení nastavení by okno konfigurace mělo vypadat jako na obrázku níže - se všemi přidanými složkami k synchronizaci.

Collaborator6

 

Upozornění

Aplikace WebDAV Collaborator™ je k dispoci volně ke stažení ve formě trial verze a je funkční po dobu 30ti dnů od data instalace. Po této době je pro pokračování v používání aplikace nutné zakoupit licenci. Licence je k prodeji per kopie a cena činí 20 USD (cca 380,- Kč). Licenci můžete zakoupit zde: www.bynari.net .

 



Pomohl Vám tento článek?

Přidat k oblíbeným Přidat k oblíbeným    Tisknout článek Tisknout článek

Přečtěte si také
Zimbra desktop (Zobrazeno: 4881)
Windows Phone 7/8 (Zobrazeno: 1371)
Apple iOS (Zobrazeno: 1337)
Android (Zobrazeno: 1404)