Co je Zimbra Desktop?
Zimbra Desktop je desktopová aplikace plně spolupracijící se serverem Zimbra. Uživatel má plný přístup k datům uloženým na tomto serveru. Daty v tomto případě nemyslíme jen emaily, ale také kalendáře, úkoly, kontakty a sobory uložené v aktovce
včetně dat, které sdílíte mezi svými spolupracovníky.
Zimbra Desktop je tak ve spojení se Zimbra GroupWare hostingem plnohodnotnou náhradou za MS Outlook a server MS Exchange. Klient je v online režimu plně synchronizován se serverem. Veškeré změny se tak ihned projeví na Vašem webmailu, nebo
v klientu Vašich kolegů. Další výhodou je platformová nezávislost. Zimbra desktop je dostupný pro Windows, Linux i Mac. Plně lokalizované verze všech klientů můžete najít v naší sekci ke stažení. Všechny verze jsou také dostupné na stránkách VMware (neobsahují však češtinu).
Přidání nového účtu
1. Ihned po prvním spuštění Vás aplikace vyzve k přidání účtu. Pokračujte kliknutím na zelené tlačítko.
2. Z nabídky typů účtů zvolte "Zimbra" viz obrázek.
3. Zadejte údaje, které jste obdrželi při zřízení Vašeho Zimbra GroupWare hostingu. Ověřte též, zda zadáváte správný název serveru.
4. Nastavení zabezpečení a portu ponechte beze změny viz obrázek. Po dokončení klikněte na zelené tlačítko
4. Po úspěšném zadání se nově přidaný účet zobrazí v seznamu účtů a po chvíli započne synchronizace s Vaším účtem na serveru.
Přidávání/odebrání dalších účtů v průběhu používání aplikace
Pro přidání/odebrání účtů spusťte aplikaci a v pravém horním rohu klikněte na tlačítko "nastavení"/"setup". Přejdete do obrazovky konfigurace účtů, kde můžete
provést potřebné změny.