Přidání nového účtu ActiveSync
Díky příme podpoře protokolu ActiveSync získáte na svém Android zařízení plný přístup k emailům, kalendáři, kontaktům a úkolům. Dle Vámi nastavených možností synchronizace
je samozřejmě možné synchronizovat oběma směry a udržovat tak Vaše data jak na serveru, tak ve Vašem telefonu neustále aktuální.
1. Na vašem zařízení přejděte do nabídky "Nastavení" a ze seznamu zvolte položku "Účty a synchronizace"
2. Stiskněte přidat účet.
3. Zvolte typ účtu Exchange ActiveSync
4. V následující obrazovce stiskěte tlačítko "Ruční nastavení".
5. Zadejte údaje dle emailu, které jste obdrželi při vytvoření Vašeho Zimbra GroupWare hostingu.
Ponechte zatržené (případně zatrhněte) Vyžadované SSL připojení a stiskněte tlačítko další.
6. V následujícím kroku po úspěšném spojení se serverem budete moci zadat detaily synchronizace.
Prosím mějte na paměti, že pokud zvolíte častou aktualizaci (PUSH pošta, staženích všech emailů atd.), může dojít díky častým datovým přenosům
k poměrně rychlému vyčerpání Vašeho datového limitu (FUP) a snížení rychlosti přenosu Vašich dat. Informujte se u Vašeho mobilního
operátora ohledně Vašeho datového tarifu, pokud si nejste jistí.